Sacked Editor Points Finger at His Boss over Leak

Ljubljana, 27 February - The editor of daily Dnevnik who got the sack for allegedly passing leaked Foreign Ministry documents on diplomatic consultations with the US to Belgrade-based daily Politika told the public broadcaster on Tuesday that Dnevnik editor-in-chief had known that Politika would run the article on the same day as Dnevnik.

The rest of this news item is available to subscribers.
The news item consists of 1.470 characters (without spaces) or 273 words words.

Buy the news item. Price: 2 tokens; on account: 0 tokens.

© STA, 2008