User name
Password

Don't have a user name yet?
Register here.

Help

Splošni pogoji za nakup novic z žetoni

  1. Nakup novic STA z žetoni

    Obiskovalci, ki niso naročeni na servis STA, morajo nakup posamezne novice plačati z žetonom, pri čemer je potrebno najprej opraviti brezplačno registracijo. Kupljeno novico lahko uporabite le za osebno obveščenost. Ponatis, objava na spletnih straneh in kakršnakoli druga distribucija je prepovedana.

    Žetone lahko kupite prek sistema VALÚ Moneta, s kreditno kartico, ali po predračunu.

    Cena enega žetona je 2,10 EUR. Cena vključuje 5% DDV. Pri hkratnem nakupu večjega števila žetonov veljajo popusti za vsakega posameznega uporabnika.

    Nakup enega žetona je možen le prek sistema VALÚ Moneta, nakup večjega števila žetonov pa je možen prek VALÚ Monete, s kreditno kartico in prek predračuna. V primeru nakupa po predračunu lahko kupec naroči najmanj pet (5) žetonov. Za naročilo žetonov po predračunu nas kontaktirajte na marketing sta si ali po telefonu na 01/24 10 127 oz. 126.

    Pregled nakupov in porabe žetonov je na voljo kot alineja »Moj račun«.

    Število žetonov, potrebnih za nakup različnih vsebin:

    1. Slovenski servis
      vest: 1 žeton
      pregled dogodkov: 6 žetonov
      napoved dogodkov: 10 žetonov
      dnevni bilten: 10 žetonov
    2. Angleški servis
      vest: 2 žetona
      napoved in pregled dogodkov: 10 žetonov

    Popusti pri nakupu večjega števila žetonov:

    • od 250 do 500 žetonov: 5% popust
    • nad 500 žetonov: 10% popust
  2. Pritožbe

    Uporabnik lahko svojo pritožbo posreduje v pisni obliki na marketing sta si. STA bo uporabniku posredovala pisni odgovor v sedmih (7) delovnih dneh.

    Uporabnik ne more zahtevati vračila denarja za kupljene ali unovčene žetone. Uporabnik tudi ne more zahtevati vračila žetonov, ki jih je uporabil za nakup izbrane novice. Prav tako žetoni niso prenosljivi med posameznimi uporabniki in/ali uporabniškimi profili.

    STA nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je napaka odkrita.

  3. Sklenitev pogodbe

    Pogodba o nakupu je sklenjena, ko uporabnik plača račun. Vsi računi so shranjeni v arhivu STA skladno z računovodskimi standardi. Uporabnik lahko zaprosi za kopijo računa s pisno zahtevo, poslano na tajnistvo sta si.

  4. Odstop od pogodbe

    Uporabnik ob nakupu s klikom soglaša s splošnimi pogoji. Uporabnik se z danim soglasjem, da je seznanjen s splošnimi pogoji, odreka pravici do odstopa od pogodbe.

  5. Postopek nakupa

    • Uporabnik se registrira na spletni strani www.sta.si.
    • Po opravljeni registraciji na izbrani elektronski naslov uporabnik prejme sporočilo s povezavo za aktivacijo, ki jo mora za uspešno registracijo potrditi.
    • Pred nakupom je potrebna prijava z uporabniškim imenom in geslom na strani www.sta.si.
    • Nakup žetonov se opravi s klikom na povezavo "Moj račun" v uporabniškem profilu.
    • Uporabnik izbere želeno število žetonov.
    • Uporabnik izbere način plačila žetonov.
    • Uporabnik mora za izvedbo nakupa s klikom (kljukica) soglašati s splošnimi pogoji za nakup novic z žetoni.
    • Uporabnik je s klikom na gumb Kupi preusmerjen na spletno stran ponudnika izbranega plačilnega sredstva.
    • Po uspešno izvedenem plačilu uporabnik na svoj elektronski naslov prejme potrditev nakupa s splošnimi pogoji.
    • Kupljeni žetoni se uporabniku pokažejo v njegovem uporabniškem profilu na povezavi »Moj račun«.
    • Žetoni nimajo časovne omejitve.
    • Po nakupu novice z žetoni se bo besedilo celotne novice prikazalo v brskalniku. Odkup velja trajno - uporabniku bo celotna novica dostopna tudi kadarkoli kasneje.
  6. Prekinitev nakupa

    Uporabnik lahko prekine postopek nakupa v katerikoli fazi pred izvedbo samega plačila, in sicer tako, da zapre brskalnik. Prav tako lahko naročnik kadarkoli na novo začne postopek nakupa. V primeru težav pri izvedbi nakupa nas lahko naročnik kontaktira na elektronski naslov marketing sta si ali vsak delavnik med 8. in 15. uro na tel. številko 01/24 10 127.

  7. Reševanje sporov

    Stranki si bosta prizadevali vse morebitne spore reševati sporazumno. V kolikor sporazum ne bo možen, je za reševanje sporov pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče. Za presojo se uporablja slovensko pravo.

    Izdajatelj - prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (tretji odstavek 32. člena ZIsRPS). Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna tukaj (četrti odstavek 32. člena ZIsRPS).

Ljubljana, maj 2021